Translate

вторник, 8 януари 2013 г.

Pay it forward 2013

         Честита Нова година! Пожелавам ви да е пълна с красота, творческо вдъхновение и много поводи за усмивка.
            Много хубава инициатива - преди 2 дена я видях при Диляна, но докато схвана за какво иде реч, при нея опашката беше запълнена. Днес видях лавината, която се образува при други момичета и както се ослушвах при MaDe се оказах чак на седмо място при нея. Дори и да съм изпуснала, реших, че ще се включа в това начинание. 
            Правилата са следните: Първите 5 човека, които оставят коментар под тази публикация ще получат подарък от мен до края на 2013 г. Тези, които се включат в инициативата, трябва да направят същото за други 5 човека, пускайки темата в своите блогове. 
            Надявам, че ще има поне 5 желаещи да творя за тях - за себе си установих, че да получа пратка е невероятно вълнуващо - всяко пакетче ми е като съкровище, което с треперещи пръсти отварям и ме зарежда с положителни емоции.

11 коментара:

arcadia каза...

Таня, майсториш страхотни картички, но тази година реших да не се включвам в инициативата, за това не брой моя коментар! Исках само да изкажа възхищението си. :)

Rosica Katreva каза...

Приятелско здравей от един новобранец и записче :)

tangenta каза...

Благодаря за доверието Роси, надявам се да успея да те зарадвам :)

Rosica Katreva каза...

За мен е огромна радост да се докосвам до творенията на всяка една... Правите страхотни неща и се надявам бързо да уча, че и аз да ви радвам :)

Being shMe каза...

Привет,

Толкова вдъхновяващи неща видях при теб, че се радвам да се включа и аз в твоите почитатели и хубавата инициатива. Ако ме искаш, разбира се :)) ххх

tangenta каза...

Разбира се Шми, много се радвам, че ми се доверяваш ;) Обещавам да се постарая.

Being shMe каза...

Благодаря от сърце, Танче. Знам със сигурност, че ще бъде нещо прекрасно. :)

honey_bunny каза...

Танче, аз вече се записах на 2 места и пуснах пост по темата във FB страничката ми - http://www.facebook.com/JIJI.Cards
Ако не е много нахално, искам и с теб да си разменим картичка през 2013. :) Много ми харесват картичките ти и много ще се радвам да получа нещичко, изработено от теб! <3

tangenta каза...

О, разбира се JIJI, за мен е удоволствие и чест да те добавя в скромния ми списък с творци, които ще се опитам да зарадвам тази година.

Em каза...

И аз да се запиша накрая на опашката! Много ще се радвам да получа нещичко от теб и с нетърпение ще го чакам!

Гуш
Ем

tangenta каза...

Еха, Ем много се радвам, че си в списъка ми - от теб научих толкова много, сега се надявам, че наистина ще успея да те зарадвам поне мъничко :)