Translate

събота, 3 ноември 2012 г.

Коледа в розово - защо не?!

          Една приятелка си купи това блокче, аз си купих съвсем различно - винтидж коледно, но решихме да си разменим по едно листче от блокчетата. Въпреки това си мислех, че няма начин да направя коледна картичка в розово - никак не ми се връзваше ... Та клишето "Никога не казвай никога!" при мен се прояви в пълния си блясък с тази картичка по  CCH # 131 СКЕЧ. След предишната, която си беше доста ретро с тия поизбелели цветове и потъмняло червено, този път се получи нещо почти бонбонено и много ми легна на сърцето, въпреки всичките ми резерви. А идеята ми дойде от този силует на елен, който е от една стара коледна картичка, но се връзваше чудесно с розовата основа, осеяна с малки сиви еленчета с бели рога. 



1 коментар:

Miss Emerald каза...

Въпреки нетрадиционните цветове за Коледа, картичката е станала прекрасна. Хареса този силует на елена, стои страхотно. Благодаря ти, че и тази сподели при нас в The Crazy Challenge!